Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

Καλό Καλοκαίρι!

(Κλικ στην εικόνα)

Αγαπητά μου, παιδιά!
Εννοείται πως όσο χαιρόμαστε τα μπανάκια μας και τα παιχνίδια μας, θα μπορούμε να τα λέμε και από εδώ.
Αν έχω κάτι ενδιαφέρον ,θα σας το ανεβάζω και φυσικά μπορείτε κι εσείς να στέλνετε κάτι που θα θέλατε να δούμε.
Καλό Καλοκαίρι λοιπόν , να ξεκουραστείτε πραγματικά , γιατί από το Σεπτέμβρη θα έχουμε πολλά, ωραία και άκρως ενδιαφέροντα πράγματα να κάνουμε!
Καλή αντάμωση!
Υ.Γ.Μην ξεχνάτε να κάνετε  και καμιά επανάληψη πού και πού...
Επίσης να σας πω, ότι είναι η καλύτερη εποχή για να ξεκινήσετε να διαβάζετε κάποιο καινούριο βιβλίο.

7 σχόλια:

Ηλιοστάλακτη είπε...

Ευχαριστούμε πολύ κύριε.Καλό καλοκαίρι και σε εσάς!!!!!!

Αλέξανδρος Ζα΄΄' είπε...

Επίσης καλό καλοκαίρι και σε σας!!!Και να μας ανεβάσετε τίποτα για το euro 2012.

Γιώργος Πατσουλάκης είπε...

Αλέξανδρε , τι θα έλεγες να μας έγραφες εσύ κάτι για το euro 2012 σε ένα σχόλιο και να στο ανεβάσω εγώ σαν άρθρο;
Μπορείς να μου στείλεις και σύνδεσμο για φωτογραφίες κι αν δεν μπορείς θα βρω εγώ.
Για σκέψου το...

ΒΑΣΙΛΗΣ είπε...

Καλό καλοκαίρι κυριε

Νεκταρία είπε...

Καλό καλοκαίρι!!!

Δημήτρης είπε...

Καλό καλοκαίρι!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Kalo kalokairiiiiiiiiiii